måndag 29 september 2008

jag är lite kär.

i keny arkana. ta en titt på den här videon vetja. revolutionsromantiskt så det stänker, men jag smälter. trots att jag var så arg när gatstenarna flög på reclaim the streets-festen i malmö och trots att jag i diskussionerna efteråt slutat försvara våld som ett medel för förändring i sverige, så är jag helt såld på keny arkana och hennes låt om ilska över orättvisor.



jag och martin planerar en del aktioner för fullt nu. kanske kommer de skildras litet här i bloggen senare.
har du förresten lakan som du kan skänka till oss, eller en symaskin att låna ut, så hör gärna av dig. kladdig@gmail.com.
kul med respons kring gemenerna. jag fortsätter som tidigare då, om det är fler än jag som tycker att det är ok. alltid kul förresten att få lite respons, kul att någon åtminstone läser.

Inga kommentarer: