onsdag 26 november 2008

ok, det ska vara ett privat inlägg då.

diskussionen kring min blogg väcktes, och frågan kring varför jag aldrig skriver något om mitt privatliv i den. det handlar väl bara om att jag själv överlag (med undantag) gillar att läsa den här typen av bloggar framför andra. och så är det roligare att sitta och tycka. privatlivet nöter jag alldeles tillräckligt med bollplanket i stockholm, han som antagligen förstår mig bättre än jag själv gör ibland.
men! jag ska bjussa på en liten privat goding. förr i tiden använde jag mig av helgon-communityt och där hade jag en del av min presentation som blev ganska populär, och den håller att publicera en gång till:

"vill du prata med mig, men har svårt att hitta en öppning för ett samtal?
testa med:
- har du åkt bil med en rattfull mt everest-bestigare?
- har svt filmat någon snorta kokain från ditt vardagsrumsbord?
- har du simmat med havssköldpaddor och hajar?
- har du sprungit i special olympics?
- har du suttit i fängelse?
- har du varit thaiboxningssekond?
- har du någon att gifta dig med?
- har du legat med någon som varit med på efterlyst?
- har du dansat i en bollywoodfilm?
- har du haft tre örsnibbar?
- har du nån gång sprungit naken genom bostadsområdet du växte upp i?
- har du lett allsång med mördare, pedofiler och våldtäcktsmän?
- har du personligen träffat en guru, en med tusentals lärjungar?
- har du nån gång blivit överfallen av thailändska transvestiter?
- har du sett en människa brinna?
- har du fått någon annans kiss i ansiktet? bajs på händerna?
- har du någon gång blivit stångad av en ko?
- har du sett dalai lama? "

mer frispråkigt än så här blir det inte kring mitt privatliv i den här bloggen. nästa gång ni kikar in pratar jag åsikter och politik igen, jag lovar.

Inga kommentarer: