lördag 22 november 2008

på med neonörhängen!

"jag önskar att jag levde på åttiotalet, då det var ok att ha neonfärgade örhängen och sprayat hår"

citatet "överhörde" jag på bibblan i veckan. det sades mellan fyra tjejer som samtalade, helt utan ironi och glimt i ögat. (vad jag kunde förstå åtminstone, jag håller det öppet att kanske jag missförstod. men tanken väcktes ändå..)
och det gjorde mig litet lessen. nog för att jag är medveten om att även jag påverkas av mode, så måste man ju ändå kunna hantera det på ett fiffigt sätt? dvs, ändå göra som man vill?
på med neonörhängen, kilt och brandhjälm, om du tycker det är fint!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut! Mer neonörhängen åt folket!! :)

Unknown sa...

ja herregud vad löjliga (fega) folk är som inte vågar sticka ut och se lite annorlunda ut än massan. skit i mode och trender och ha på dej vad du trivs i och tycker är snyggt!

Maria Therés sa...

Avd. Livet är hårt?